Rada Pracowników

Kompetencje rady pracowników

 Rady pracowników mają wyłącznie kompetencje opiniodawcze i konsultacyjne.

Otrzymują informacje dotyczące:

1. działalności i sytuacji ekonomicznej pracodawcy oraz przewidywanych
w tym zakresie zmian,

2. stanu, struktury i przewidywanych zmian zatrudnienia oraz działań mających na celu utrzymanie poziomu zatrudnienia,

3. działań, które mogą powodować istotne zmiany w organizacji pracy lub podstawach zatrudnienia.

Do przekazywania tych informacji zobowiązany jest pracodawca. Konsultacje natomiast muszą być prowadzone w zakresie dwóch ostatnich z wymienionych punktów.

Rada Pracowników przy ZGC w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o. otrzymuje takie dokumenty jak:

  1. Budżet Spółki

  2. Sprawozdanie Zarządu z Działalności

  3. Opinie Niezależnych Biegłych Rewidentów

  4. Raport kwartalny dot. osiągniętych wyników ekonomiczno-finasowych

Rada Pracowników zaprasza wszystkich pracowników chcących uzyskać informacje na temat wyżej wymienionych dokumentów.

                                                                      <<powrót