Rada Pracowników
Kompetencje rady pracowników
Rady pracowników mają wyłącznie kompetencje opiniodawcze i konsultacyjne.
Otrzymują informacje dotyczące:
1. działalności
i sytuacji ekonomicznej pracodawcy oraz przewidywanych
w tym zakresie zmian,
2. stanu, struktury i przewidywanych zmian zatrudnienia oraz działań mających na celu utrzymanie poziomu zatrudnienia,
3. działań, które mogą powodować istotne zmiany w organizacji pracy lub podstawach zatrudnienia.
Do przekazywania tych informacji zobowiązany jest pracodawca. Konsultacje natomiast muszą być prowadzone w zakresie dwóch ostatnich z wymienionych punktów.
Rada Pracowników przy ZGC w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o. otrzymuje takie dokumenty jak:
Budżet Spółki
Sprawozdanie Zarządu z Działalności
Opinie Niezależnych Biegłych Rewidentów
Raport kwartalny dot. osiągniętych wyników ekonomiczno-finasowych
Rada Pracowników zaprasza wszystkich pracowników chcących uzyskać informacje na temat wyżej wymienionych dokumentów.